Obchodní podmínky

Vážení obchodní partneři,

rádi bychom Vás seznámili s našimi obchodními podmínkami. 

 

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Etailers s.r.o., IČ: 09230076, DIČ: CZ09230076, se sídlem: Holická 1173/49a, zapsané u Krajského soudu soudu v Ostravě, pod spisovou značkou C 82812, kontaktní údaje: Holická 1173/49a, 779 00 Olomouc, e-mail: velkoobchod@siera.cz, telefon: 608 450 400, web: www.velkoobchod.siera.cz

Podmínky registrace:

Pro registraci je nutné vyplnit registrační formulář. Všechny údaje prosím vyplňujte pravdivě, aby mohly být Vaše objednávky úspěšně realizovány.

Po odeslání registrace a ověření údajů Vám bude aktivován přístup. Zobrazí se ceny a bude možné uskutečnit objednávku.

Náš e-shop je určen pro obchodníky, nikoli pro koncového zákazníka.

Objednávka zboží:

Zákazník s platnou registrací může využít následujících možností objednávání zboží:

  • webové stránky:                   www.velkoobchod.siera.cz
  • e-mail:                                  obchod@siera.cz
  • telefonicky:                           tel. +420 608 450 400
  • osobní návštěva:                  Holická 49a, Olomouc 779 00          

Platební podmínky:

 - Zboží se platí v hotovosti při převzetí řidiči

 - platba předem na účet

 - platba online - v posledním kroku objednáky budete přesměrování do platební brány. 

 

Podklady k platbě obdržíte na váš e-mail po přijetí a zpracování objednávky naším pracovníkem. Zboží bude odesláno nebo předáno po připsání celé částky na náš účet.

Osobní odběr zboží:

Zboží si lze vyzvednout po telefonické dohodě na adrese Holická 49a, Olomouc. Jakmile bude objednávka kompletně vychystána, budete kontaktováni naším pracovíkem a vyzváni k převzetí zboží.

Za osobní odběr si neúčtujeme žádný poplatek.

Způsob dopravy:

Doprava zboží do místa podnikání registrovaného uživatele je možná:

  • naší vlastní dopravou
  • Česká pošta
  • vytěžovací společností

Dodání zboží:

Doba dodání zboží je individuální s ohledem na způsob zvolené přepravy.

Cena dopravy:

  • při objednávce nad 2 500 Kč  je doprava po celé ČR ZDARMA
  • při objednávce nižší než 2 500 Kč činí cena přepravy 150 Kč
  • cena dopravy do zahraničí je určena individuálně

Zrušení registrace

Registrace bude zrušena zákazníkům, kteří:

  • o zrušení registrace sami požádají nebo
  • zneužijí registraci, nebo její zneužití třetí osobou vědomě či nevědomě připustí nebo
  • ukončí či přeruší svojí podnikatelskou činnost nebo
  • jinak výrazně poruší své závazky či povinnosti vyplývající ze smluvního vztahu, úmyslně či z nedbalosti poškodí společnost či její dobré jméno přímo nebo i ve spojitosti, jednají v rozporu s dobrými mravy či obvyklými obchodními zvyklostmi

Ukončí-li nebo přeruší-li z jakýchkoliv důvodů zákazník svoji podnikatelskou činnost, je povinen bez zbytečného odkladu na tento fakt upozornit.

Změny registrace je oprávněn činit výhradně registrovaný podnikatel, či osoba za podnikatelský subjekt oprávněná jednat.

Všeobecná ujednání

Dodatky o dalších ujednáních jsou učiněny vždy písemně jako dodatek k těmto Všeobecným obchodním podmínkám.

Doprava je nedílnou součástí obchodních podmínek.

Vyhrazujeme si možnost tiskové chyby na našich stránkách.

 

Reklamace a vrácení zboží

2)  U reklamace zboží je nutné nahlásit číslo dokladu a datum nákupu zboží.

3) Objednatel (kupující) je povinen zkontrolovat každou zásilku a oznámit nejpozději do druhého pracovního dne od převzetí zboží případné nesrovnalosti v dodávce. Na mechanicky poškozené zboží zjištěné po odjezdu řidiče nebo mimo naši provozovnu při osobním odběru nebude brán zřetel u pozdější reklamace. Zboží na reklamaci, na kterém byla zjištěna závada po prodeji konečnému spotřebiteli bude přijímáno k vyřízení reklamace pouze s řádně vyplněným dokladem, a to:

  • adresa odběratele
  • datum reklamace
  • popis závady na výrobku
  • záruční list (u výrobků  prodávaných se záručním listem)
  • pokladní doklad, paragon, faktura (u žárovek a zářivek)

4) Jestli-že nebude zboží na reklamaci dodáno s písemným protokolem, nebude brán ohled na vyřízení reklamace.

5) Celý proces reklamace musí být vyřešen bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od podání reklamace.

6) Reklamace jsou evidovány v písemné formě, pověřeným pracovníkem firmy. Stejně tak je vedena evidence předání vyřízené reklamace.

 

PŘI NESPLNĚNÍ TĚCHTO PODMÍNEK NEMŮŽE BÝT ZBOŽÍ PŘEVZATO K REKLAMACI.

 

Reklamační řád se řídí těmito zákony:

 

  • Obchodním zákoníkem
  • Zákon o ochraně spotřebitele
  • Zákon o krmivech

 

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace